K 1600 GT

Motor
Typ Šestiválcový čtyřtaktní motor s olejovým a vodním chlazením, čtyři ventily na válec
Vrtání x zdvih 72 mm x 67,5 mm
Zdvihový objem 1 649 ccm
Nominální výkon 118 kw při 7.750 ot./min
Největší točivý moment 175 Nm při 5.250 ot./min
Kompresní poměr 12,2 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické vstřikování, digitální elektronika motoru (BMS-X)
Čištění spalin Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 4,5 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 5,7 l
Typ paliva Bezolovnatý benzín super 95 (ROZ)
Elektrické systémy
Alternátor Trojfázový generátor 580 W
Baterie 12 V / 19 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Mokrá vícekotoučová
Převodovka Šestistupňová spárová s šikmým ozubením
Pohon Kardan
Podvozek / brzdy
Rám Hliníkový můstkový rám, spolunesoucí motor
Vedení předního kola / odpružení BMW Motorrad Duolever; středová pružicí jednotka
Vedení zadního kola / odpružení BMW Paralever
Dráha pružiny vpředu / vzadu 125 mm / 135 mm
Rozvor kol 1618 mm
Závlek 108,4 mm
Rejdový úhel hlavy 62.2°
Kola Hliníkovo-litinová kola
Rozměr ráfků vpředu 3,50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 6.00 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu 190/55 ZR 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučové brzdy, průměr 320 mm, čtyřpístové pevné třmeny
Brzdy vzadu Jednokotoučové brzdy, průměr 320 mm, dvoupístové pevné sedlo
ABS V sérii: BMW Motorrad Integral ABS (částečně integrální)
Rozměry / hmotnost
Délka 2 324 mm
Šířka (nad zrcátkem) 1 000 mm
Výška (bez zrcátek) 1 440 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 810/830 mm (nízké sedlo: 800/780 mm)
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1.830/1 870 mm (nízké sedlo 1 775/1.810 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 334 kg
Suchá váha 2)
Celková přípustná hmotnost 540 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 206 kg
Využitelný obsah nádrže 26,5 l
z toho rezerva 4 l

Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami,
natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470

Tulák na dvou kolech.

Být v pohybu, získávat nové dojmy a zážitky a užívat si uvolněnou a přitom dynamickou jízdu: tak vypadá svět ze sedla nového K 1600 GT. Nabízí ještě více dynamiky a ještě větší komfort pro cestování – jeho 6válcový motor je již nyní považován za ikonický svým výkonem a plynulým chodem. K tomu se přidávají absolutní vhodnost pro jízdy na dlouhé trasy, ochrana proti větru a počasí a další výbava, kterou chcete na motocykl ihned namontovat . S K 1600 GT nejenom vidíte skvělý motocykl, ale také na vás je radost pohledět. Vskutku, vždy zanecháte skvělý dojem bez ohledu na to, zda motocykl stojí nebo jede.

Energie pro oči: design.

Dynamika a pohodlí – tyto charakteristiky K 1600 GT se také odráží v designu: vedení předního kola Duolever, adaptivní xenonové světlomety, výkonný 6válcový motor a rám vytváří celkově vysoce kvalitní dojem.
Přední a boční pohled jsou atleticky a ostře zobrazeny a zajišťují sportovní vzhled. Tlumič výfuku 6ve2 odráží potenciál 6válcového motoru jak vizuálně, tak i akusticky.
Pozoruhodný vzhled K 1600 GT je podpořen vysoce kvalitním lakem: od výhradně diskrétního, po sportovně dynamický. A vy se můžete rozhodnout, co vám vyhovuje.

Prvotřídní six-pack: technologie.

Technicky na nejvyšší úrovni – standardní výbava K 1600 GT obsahuje vše, co si můžete přát: ABS Pro, které zajišťuje bezpečné brzdění i při zatáčení, inovativní xenonové světlomety a multifunkční ovládací prvek – to jsou pouze některé možnosti z instalované doplňkové výbavy. Novinkou ve standardní výbavě je dynamické ESA. Podvozek rozpoznává a řídí účinek tlumičů a snímače úhlové rychlosti a řídicích jednotek v milisekundách. Tím zajišťuje nejlepší nastavení tlumičů v každé jízdní situaci. Dokonce i v náklonu jste si takový komfort dříve nemohli ani představit. A výsledkem je nepřetržitě stabilní jízda.

Legenda: řadový šestiválec. Každá vyjížďka bude čistým potěšením z jízdy díky plynulému chodu motoru a přenosu výkonu, který spolehlivě zajistí požadovanou dynamiku. Jeho 118 kW/160 k a maximální točivý moment 175 Nm zprostředkuje nesrovnatelný a plynulý tah. Přitom i nejmenší pohyb rukou dává motocyklu K 1600 GT pořádnou dávku energie při vyjížďkách: chování motocyklu se dá srovnat s chováním plnokrevníka.

Chybí vám ještě něco? Volitelné příslušenství.

Široká škála speciálního příslušenství, jako například adaptivní světlomety, startování bez klíčku nebo centrální zamykání stiskem tlačítka zajistí ještě více pohodlí, vyšší bezpečnost – a vy si na oplátku užijete uvolněnou jízdu. BMW Motorrad je první výrobce motocyklů, který nabízí volitelnou službu ex-works „inteligentní nouzové volání“ – dodatečný bezpečnostní prvek. Díky asistentu pro couvání je manévrování a vyjíždění z parkovacího místa snadné i na svažitém terénu. Asistent pro řazení Pro zajišťuje ještě pohodlnění a dynamičtější řazení.
S volitelným horním kufrem, vakem na nádrž a cestovními kufry doplníte velkorysé standardní úložné prostory. Existuje několik způsobů, jak uložit všechno, co si chcete vzít s sebou. Bez ohledu na to, zda jedete na dlouhou cestu nebo krátkou vyjížďku či denně projíždíte městem.

K 1600 GT zachovává svůj slib, pokud jde o jeho sportovní vzhled a kvalitní vybavení. Toto je místo, kde se dynamika a komfort navzájem doplňují s cílem zajistit čistou radost z jízdy.

Vítěz kategorie cestovní silniční motocykly v anketě MOTOCYKL ROKU 2017.

 
Moduly
    • Logo BMW
    • Mapa
    • ACR auto, a.s.
      Okružní 49
      370 04 České Budějovice
      Česká republika
    • IČO: 26025582
      DIČ: CZ26025582
      Telefon: 387 221 111