R 1200 R

Motor
Typ Vzduchem/vodou chlazený čtyřdobý plochý dvouválec, dva vačkové hřídele, jeden vyvažovací hřídel
Vrtání x zdvih 101 mm x 73 mm
Zdvihový objem 1,170 cc
Nominální výkon 92 kW (125 hp) at 7,750 rpm
Největší točivý moment 125 Nm at 6,500 rpm
Kompresní poměr 12.5 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické nepřímé vstřikování
Čištění spalin Uzavřený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 3,9 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 5,4 l
Typ paliva Bezolovnatý benzin Natural 95
Elektrické systémy
Alternátor Třífázový alternátor 508 W (nominální výkon)
Baterie 12 V / 12 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Převodovka Šestistupňová synchronizovaná převodovka s šikmým ozubením
Pohon Spojovací hřídel
Podvozek / brzdy
Rám Dvoudílný rám, přední a přišroubovaný zadní rám, motor součástí nosné struktury
Vedení předního kola / odpružení Teleskopická vidlice upside-down; průměr vidlice 45 mm
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkový odlitek, uložení kyvné část z jedné strany systémem BMW Paralever; vzpěra WED (tlumení v závislosti na zdvihu); hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny (plynulé), zpětný útlum tlumiče nastavitelný samostatným ovladačem
Dráha pružiny vpředu / vzadu 140 mm / 140 mm
Rozvor kol 1.515 mm
Závlek 125,6 mm
Rejdový úhel hlavy 62.3°
Kola Litá kola z hliníkové slitiny
Rozměr ráfků vpředu 3,50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 5,50 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu 180/55 ZR 17
Brzdy vpředu Dva kotouče, plovoucí třmeny, průměr 320 mm, 4pístky
Brzdy vzadu Jeden kotouč, průměr 276 mm, dvoupístkové plovoucí třmeny
ABS BMW Motorrad Integral ABS (částečně integrální), vypínatelné
Rozměry / hmotnost
Délka 2.165 mm
Šířka (nad zrcátkem) 880 mm
Výška (bez zrcátek) 1.300 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 790 mm (výška sedla nízká*/vysoká* 760/820 mm) *příslušenství
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1780 mm (rider seat* low*/high* 1720 / 1835 mm) *OE
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 231 kg
Suchá váha 2)
Celková přípustná hmotnost 450 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 219 kg
Využitelný obsah nádrže 18 l
z toho rezerva cca. 4 l

Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami,
natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470

Od designérského konceptu k nové R 1200 R.

Nové R 1200 R stanovuje novou úroveň kombinace estetické přitažlivosti, výkonnosti a designu. Tento motocykl byl pro naše vývojáře hlavním zdrojem inspirace, když navrhovali vizionářskou studii BMW Concept Roadster. Není překvapením, že kromě jiných vlastností je nové R 1200 R výkonným univerzálním strojem, kombinujícím přitažlivost a design ve zcela jedinečné podobě.

Průkopnický design.

Kompaktní, napjatý, svalnatý – design nové generace se jasně odlišuje od svého předchůdce. Teleskopická přední vidlice typu upside-down, odvozená od modelu S 1000 RR, je nejen výrazným prvkem designu, ale současně je zárukou přesné ovladatelnosti. Ostře tvarovaná nádrž a sedlo, přecházející plynule do zadní části, dodává tomuto roadsteru výraz, který přesně koresponduje s jeho jízdním projevem.

Individuální styl.

Vůbec poprvé je nové R 1200 R k dispozici nejen v základní barvě, ale také s dvojicí dalších dvou barevných odstínů. Díky tomu se design tohoto stroje ještě lépe přizpůsobí individuálnímu stylu svého jezdce. Připravena je klasická a nadčasová červená Racing nebo sportovně vyhlížející bílá Light, doplněná krytem motoru v barvě kapotáže a s rámem v jasně modré Cordoba. Třetí verzí je exkluzivní šedá metalíza Thunder s přední vidlicí lakovanou zlatou barvou (k dispozici pouze ve spojení s výbavou Dynamic ESA).

Nejvyspělejší technologie.

R 1200 R se svými technologiemi vymkla běžným zvyklostem. Senzační výkon 125 koní dodává nové R 1200 R tu správnou dávku dravosti. Ta je k dispozici ve třech jízdních režimech, které se mění stiskem tlačítka, volitelně dodávaný protiprokluzový systém DTC zajišťuje její účinný přenos na silnici. Přepracovaný a zvětšený přístrojový štít zajišťuje, že jezdec má vše potřebné pod dohledem a pod kontrolou. Toto hlavní informační centrum je umístěno na nosníku z pokrokové hliníkové slitiny.

Nezaměnitelně individualistický flair.

Nabídka doplňků pro R 1200 R je mimořádně působivá: batoh na nádrž, BMW Navigator V a čtveřice různých typů větrných štítů – to vše jsou doplňky pro dlouhé cesty. Jízdní dynamiku R 1200 R posune na novou úroveň nejnovější generace volitelně dodávaného systému Dynamic ESA. Skutečně univerzální stroj z tohoto roadsteru vytváří možnost doplnit jej přípravou pro instalaci navigace včetně ergonomického ovladače, ukazatelem řazení Shift Assistant Pro nebo bezklíčkovým systémem Keyless Ride. Za pozornost stojí také celá řada propracovaných detailů, z nichž zaujmou například vyfrézované páčky a stupačky nebo ocelový ochranný rám s lesklou úpravou, který je jak funkčním, tak nepřehlédnutelným vizuálním prvkem.

Revoluce roadsteru začíná.

 
Moduly
    • Logo BMW
    • Mapa
    • ACR auto, a.s.
      Okružní 49
      370 04 České Budějovice
      Česká republika
    • IČO: 26025582
      DIČ: CZ26025582
      Telefon: 387 221 111