R nineT

Motor
Typ Vzduchem/olejem chlazený 4dobý plochý 2válec (boxer), dva vačkové hřídele a čtyři ventily na válec, jeden vyvažovací hřídel
Vrtání x zdvih 101 mm x 73 mm
Zdvihový objem 1,170 ccm
Nominální výkon 81 kW (110 hp) at 7,500 rpm
Největší točivý moment 119 Nm at 6.000 rpm
Kompresní poměr 12.0 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické nepřímé vstřikování
Čištění spalin Uzavřený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 4,5 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 5,8 l
Typ paliva Bezolovnatý benzin Natural 95–98 (výkon měřen s 98oktanovým palivem)
Elektrické systémy
Alternátor Třífázový alternátor 600 W
Baterie 12 V / 14 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Suchá jednolamelová, hydraulicky ovládaná
Převodovka 6stupňová synchronizovaná převodovka s šikmým ozubením
Pohon Spojovací hřídel
Podvozek / brzdy
Rám Čtyřdílný, skládající se z jednoho rámu vpředu a tří vzadu, motor součástí nosné konstrukce, odnímatelný rám zadního tandemového sedadla
Vedení předního kola / odpružení Upside-down vidlice, průměr 46 mm
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkový odlitek, uložení kyvné části z jedné strany systémem BMW Motorrad Paralever; vzpěra WAD (tlumení v závislosti na zdvihu); hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny (plynulé) samostatným ovladačem, zpětný útlum tlumiče nastavitelný
Dráha pružiny vpředu / vzadu 120 mm / 135 mm
Rozvor kol 1,476 mm
Závlek 102,5 mm
Rejdový úhel hlavy 64,5 °
Kola Spoke wheels
Rozměr ráfků vpředu 3.50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 5.50 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu 180/55 ZR 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučová, plovoucí kotouče, průměr 320 mm, 4pístkové třmeny
Brzdy vzadu Jednokotoučová, průměr 265 mm, dvoupístkový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad ABS
Rozměry / hmotnost
Délka 2.220 mm
Šířka (nad zrcátkem) 890 mm
Výška (bez zrcátek) 1.265 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 785 mm
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1.760 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 222 kg
Suchá váha 2)
Celková přípustná hmotnost 430 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 208 kg
Využitelný obsah nádrže 18 l
z toho rezerva cca. 3 L

Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami,
natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470

BMW R nineT.

Nezaměnitelný. Originální. Vzduchem chlazený.


Jízda na motocyklu jako symbol čiré svobody: terén, zatáčky, rovinky. Každý metr se počítá. To je přesně vaše cesta.
R nineT je dokonalým společníkem, a když jde o vaše osobní naplnění, nemá díky nesčetným možnostem úprav téměř žádné limity. Charakter jeho vzduchem chlazeného motoru spolu s použitím nejmodernějších technologií vás neodolatelně pohání vpřed způsobem, který zřetelně pocítíte v plném točivém momentu.
Již od samého začátku motocykl R nineT fascinoval motocyklové nadšence po celém světě. Stimuluje, inspiruje a infikuje touhou.

Nezaměnitelný R nineT.

R nineT není možná tak stylový, ale přesto je zcela nezaměnitelný. Je ztělesněním vášně a inovace za více než 90 let výroby motocyklů – přirozeně spolu s klasickými proporcemi BMW Motorrad: výrazný boxer, kompaktní nádrž, úzká zadní část. Všechny materiály jsou trvale vysoce kvalitní. Povrchy jsou pečlivě uhlazené. Je kladen obrovský důraz na detail a skutečně vynikající řemeslné zpracování. Blatník je například přišroubován k vidlici pomocí dvou vyztužených držáků. A držák světlometu je vyroben z hliníku.

Klasický boxer.

Výkonný, vzduchem chlazený dvouválec (boxer) se zdvihovým objemem 1170 cm3 a nominálním výkonem 81 kW (110 koní) přináší vysoce dynamické rozdělení výkonu, a to i při nízkých otáčkách. Výsledek: každá jízda se promění v nezapomenutelný zážitek. A to jak ve městě, tak i na vesnické cestě. A současně R nineT také plní požadovanou normu Euro 4.
Standardní systém BMW Motorrad ABS a volitelný systém ASC automatické kontroly stability vám umožní přenést nezaměnitelnou dynamiku na silnici. Vidlici typu upside-down lze manuálně nastavit podle individuálních požadavků. Předpětí pružiny, tlaková a kompresní fáze je šitá vašemu jízdnímu stylu. Nově navržený přístrojový panel s rychloměrem a otáčkoměrem vás spolehlivě informují o všem, co potřebujete vědět – kromě perfektního požitku z jízdy.

Pohodlné sedlo, jízda beze stresu.

Dokonce i ergonomické vlastnosti R nineT perfektně doplňují celkový přirozený vzhled a dynamické jízdní vlastnosti. Zní to skoro jako paradox, ale navzdory výkonu motoru je zde zaměřeno na uvolněné zpomalení – s co největším potěšením z jízdy. Vyvážený ergonomický trojúhelník a stále poněkud plošší úhel zatočení vám umožní objevovat nové trasy, a přitom sedět vzpřímeně a relaxovat. Ergonomie a vynikající jízdní vlastnosti jdou u motocyklu R nineT ruku v ruce.

Zrozen pro úpravy.

Již od počátku byl při vývoji R nineT kladen důraz na jeho modulární koncept: pro nejvyšší možný stupeň individuálních úprav. Bezpočet profesionálně i soukromě provedených úprav dokazuje, jak velký potenciál R nineT v sobě má.
Otevřené rozhraní v elektronice usnadní instalaci elektrických součástí. K tomu je promyšleně přidán oddělitelný rám. Koncovou část zadního rámu lze snadno demontovat: pro puristický a stylový vzhled pro jednotlivce nebo pro alternativní možnosti sedla.
Chcete-li dát svému R nineT nový vzhled s jinými lakovanými díly, existují další varianty palivové nádrže: hliníková nádrž s viditelným nebo vyhlazeným svárem může být například kombinována s dvoudílným standardním sedlem jezdce. Zadní část můžete také nahradit hliníkovou koncovkou sedadla.
Jsou také k dispozici dvě speciální povrchové úpravy – Black storm metallic/Vintage (černá metalíza/retro) a Blueplanet metallic/Aluminium (metalíza modrá planeta/hliník). Zde, k novinkám týkajícím se palivové nádrže, si také pro svůj R nineT může zvolit hliníkovou koncovku sedadla a přední blatník ve vámi zvolené barvě. Speciální povrchová úprava Black storm metallic / Vintage dodá vašemu motocyklu individuální zastaralý vzhled díky ručnímu broušení.
Sportovní tlumič HP je k dispozici jako originální BMW Motorrad příslušenství. Je možné ho umístit do vyšší či nižší polohy: pro pozoruhodný pohled skrz motocykl.
Volitelné příslušenství instalované při výrobě také udělá velký dojem – například vyhřívané rukojeti nebo LED ukazatele směru. R nineT je dokonce připraven pro expresivní volitelné příslušenství, jako jsou naše nové Obráběné Díly s designem od Roland Sands – ať již kryt hlavy válců, lemování světlometu nebo kryt motoru. S R nineT nedostanete maximum pouze z jízdy, ale i ze svého motocyklu.

 
Moduly
    • Logo BMW
    • Mapa
    • ACR auto, a.s.
      Okružní 49
      370 04 České Budějovice
      Česká republika
    • IČO: 26025582
      DIČ: CZ26025582
      Telefon: 387 221 111