R nineT Racer

Motor
Typ Vzduchem chlazený čtyřdobý dvouválec Boxer, dva vačkové hřídele a čtyry radiálně vyrovnané ventily na válec, centrální vyvažovací hřídel
Vrtání x zdvih 101 mm x 73 mm
Zdvihový objem 1 170 cc
Nominální výkon 81 kW (110 koní) při 7 750 ot/min
Největší točivý moment 116 Nm při 6 000 ot/min
Kompresní poměr 12,0 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické vstřikování paliva
Čištění spalin Uzavřený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost nad 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 4,5 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 5,9 l
Typ paliva Bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95- 98 RON (výkon měřen s 98 oktanovým palivem)
Elektrické systémy
Alternátor Třífázový alternátor 720 W
Baterie 12 V / 14 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Suchá jednolamelová spojka, hydraulicky ovladatelná
Převodovka Šestistupňová synchronizpvaná převodovka s šikmým ozubením
Pohon Spojovací hřídel
Podvozek / brzdy
Rám Třídílný, skládající se z jedné části vpředu a dvou vzadu, motor součástí nosné konstrukce, odnímatelný rám zadního tandemového sedla
Vedení předního kola / odpružení Teleskopické vidlice s průměrem 43 mm
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkový odlitek, uložení kyvné části z jedné strany systémem BMW Motorrad Paralever, předpětí pružiny plynule nastavitelné samostatným klíčem, zpětný útum tlumiče nastavitelný
Dráha pružiny vpředu / vzadu 125 mm / 120 mm
Rozvor kol 1 491 mm
Závlek 103,9 mm
Rejdový úhel hlavy 63,6°
Kola Litá kola
Rozměr ráfků vpředu 3,50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 5,50 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 R 17
Pneumatiky vzadu 180/55 R 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučové, průměr 320 mm, čtyř pístkové třmeny
Brzdy vzadu Jednokotoučová, průměr 265 mm, dvoupístkový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad ABS
Rozměry / hmotnost
Délka 2 105 mm
Šířka (nad zrcátkem) 920 mm
Výška (bez zrcátek) 1 105 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 805 mm
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1 785 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 220 kg
Suchá váha 2)
Celková přípustná hmotnost 430 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 210 kg
Využitelný obsah nádrže 17 l
z toho rezerva cca. 3,5 l

Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami,
natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470

BMW R nineT Racer.

Neochvějný. Dynamický. Vzduchem chlazený.


R nineT Racer vám umožní prožít éru legendárních superbiků. Daleko od obsedantního retro-romantismu – přizpůsobitelný motocykl s inovativními technologiemi a v obvykle vysoké kvalitě BMW Motorrad.
Přikrčený na polokapotáži a s oběma rukama pevně na rukojetích řidítek cítíte silný boxer a také nezaměnitelný zvuk výfuku. A vy už víte: jenom silná povaha může řídit tento motocykl ze závodní linie. Jak na silnici, tak i v životě.

Stylově v rychlém pruhu.

Konstrukce motocyklu R nineT Racer neomylně bere inspiraci z motosportu 70. let. Podlouhlé proporce procházejí celou konstrukcí a slibují dech beroucí akceleraci. Výrazná polokapotáž, tvar palivové nádrže a sedla formují štíhlou siluetu. Dlouhý rozvor a dopředu umístěná řidítka umožňují nízký, sportovní posez. Vysoko a dozadu umístěné stupačky způsobí, že jako jezdec budete doslova ležet na motocyklu. Obklopen bílou kapotáží, která jasně vyčnívá proti ostatním tmavým dílům. Dokonce i proužek, který vede zepředu až dozadu v barvách BMW Motosport budí dojem, že volá po dalším zrychlení.

Výkonný boxer pro honičku na závodní dráze.

Technologie R nineT Racer je stejně jistá jako jeho design: hnací jednotka a elektrická soustava budí nadšení již od modelu BMW R nineT. Nejmodernější technologie R nineT Racer plní emisní normu Euro 4. Výkonný, vzduchem chlazený dvouválcový boxer má zdvihový objem 1170 cm3 a výkon 81 kW (110 k) – to zajišťuje dynamický výkon, a to i v nízkých otáčkách. Prostě typický boxer. Díky polokapotáži a nízko posazeném sedle si můžete vychutnat delší jízdu vysokou rychlostí. Standardní ABS a volitelné ASC zajišťují, že jste vždy v bezpečí, a to i při plném výkonu na silnici. Navíc výfukový systém 2v1 v typickém designu café racer dokazuje, že technologie nemusíte skrývat.

Budete se cítit tak pohodlně, jako když sedíte.

Sportovní a dynamický: řidítka R nineT Racer jsou umístěna nízko na vidlici. Jejich mírné posunutí chrání zápěstí. Stupačky jsou na druhé straně posunuty mírně dozadu a nahoru pro podporu sportovní pozice. Kromě toho volitelné individuální sedlo snižuje výšku sedla z 805 mm na 795 mm. Polstrování sedla je vzadu mírně zvednuto. To zajistí znatelnou úlevu pro záda při dlouhých jízdách. Stejně tak dynamicky je navržena polokapotáž – zvlášť při rychlostech vyšších než 90 km/h.

Stylové přizpůsobení.

Motocykl R nineT Racer bere inspiraci z motosportu v minulosti. To je důvod, proč ve standardní výbavě má sedlo jen pro jezdce – pro jízdu sólo. Jeho zaměření je znát. Volitelný rám pro instalaci dvojsedla rychle přemění motocykl na dvojmístný. Je to jen jedna z možností, jak si přizpůsobíte motocykl podle svých potřeb. Velká řada volitelného příslušenství ex-works obsahuje mimo jiné: dvě hliníkové nádrže, kola s výpletem nebo snížené odpružení. Dále si můžete přidat prvky z originálního příslušenství BMW Motorrad, jako například HP karbonové díly nebo HP sportovní tlumič výfuku. R nineT Racer je rovněž optimálně připraven pro nové Obráběné Díly s designem od Roland Sands.

 
Moduly
    • Logo BMW
    • Mapa
    • ACR auto, a.s.
      Okružní 49
      370 04 České Budějovice
      Česká republika
    • IČO: 26025582
      DIČ: CZ26025582
      Telefon: 387 221 111