Motor |
Typ |
Šestiválcový čtyřtaktní motor s olejovým a vodním chlazením, čtyři ventily na válec |
Vrtání x zdvih |
72 mm x 67,5 mm |
Zdvihový objem |
1 649 ccm |
Nominální výkon |
118 kw při 7.750 ot./min |
Největší točivý moment |
175 Nm při 5.250 ot./min |
Kompresní poměr |
12,2:1 |
Úprava paliva / Systém řízení motoru |
Elektronické vstřikování, digitální elektronika motoru (BMS-X) |
Čištění spalin |
Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4 |
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva |
Největší rychlost |
Nad 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h |
4,6 l |
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h |
5,9 l |
Typ paliva |
Bezolovnatý benzín 95 (ROZ) |
Elektrické systémy |
Alternátor |
700 W |
Baterie |
12V / 19 Ah bezúdržbová |
Přenos energie |
Spojka |
Mokrá vícekotoučová |
Převodovka |
Šestistupňová spárová s šikmým ozubením |
Pohon |
Kardan |
Podvozek / brzdy |
Rám |
Hliníkový můstkový rám, spolunesoucí motor |
Vedení předního kola / odpružení |
BMW Motorrad Duolever; centrální pružicí jednotka |
Vedení zadního kola / odpružení |
BMW Motorrad Paralever |
Dráha pružiny vpředu / vzadu |
115mm /125 mm |
Rozvor kol |
1 618 mm |
Závlek |
108,4 mm |
Rejdový úhel hlavy |
62.2° |
Kola |
Kola z hliníkové slitiny |
Rozměr ráfků vpředu |
3,50 x 17" |
Rozměr ráfků vzadu |
6.00 x 17" |
Pneumatiky vpředu |
120/70 ZR 17 |
Pneumatiky vzadu |
190/55 ZR 17 |
Brzdy vpředu |
Dvoukotoučové brzdy, průměr 320 mm, čtyřpístkové pevné třmeny |
Brzdy vzadu |
Jednokotoučová brzda, průměr 320 mm, dvoupístkový třmen |
ABS |
V sérii: BMW Motorrad Integral ABS (částečně integrální) |
Rozměry / hmotnost |
Délka |
2 489mm |
Šířka (nad zrcátkem) |
1 000 mm |
Výška (bez zrcátek) |
1 465 mm |
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla |
750 mm (výška sedla*: 780 mm) *OE (volitelná výbava) |
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla |
1 720 mm (výška sedla*: 1 770 mm) *OE (volitelná výbava) |
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) |
336 kg |
Suchá váha 2) |
309 kg |
Celková přípustná hmotnost |
560 kg |
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) |
224 kg |
Využitelný obsah nádrže |
26,5 l |
z toho rezerva |
4 l |
Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami,
natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin
Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470
Vydejte se na pohodovou cestu - kdykoliv.
Toužíte po asfaltu. Po každém kilometru. Po nových horizontech. V tom případě je Bagger motocykl pro vás. Se 6 válci, mimořádně plynulou jízdou a působivým výkonem o tom není žádných pochyb – cesta začíná nyní. Motocykl a vy se spojíte se silnicí v typické siluetě Bagger: dělený čelní štítek a výrazná zadní část zajistí nezaměnitelný vzhled. Za jeho pěkným vzhledem stojí spousta inovativních technologií a vysoká úroveň komfortu. Protože ti, kteří řídí Bagger, si obvykle užívají vítr na tváři. Výletní jízda je zde součástí standardní výbavy. Tak vyražte a užijte si vítr na tváři – s K 1600 B.
To musí být Bagger. Je naprosto jiný.
Jak to má být v případě modelu Bagger, tak je plný přítomnosti a je vyroben pro „výletní“ jízdu. Díky šikmé linii siluety je model K 1600 B plochý a aerodynamický. Zásluhou metalického laku „Blackstorm“ v kombinaci s různými černými tóny získává model Bagger svůj tvar a zároveň se zdá impozantní a sebejistý. Dělený čelní štítek a výrazná zadní část s ukazateli směru a brzdovými světly LED integrovanými do kufrů definují styl. Černý 6válec doplňuje výrazný celkový obraz. A se standardními řídítky lze Bagger snadno řídit až ke vzdálenému obzoru.
Žádná vzdálenost není příliš velká.
6válcový řadový motor zajišťuje požadovanou dynamiku s bezkonkurenční plynulostí jízdy a vývojem výkonu. Na cestě se svými kamarády vjedete do každé zatáčky dynamicky a agilně. Maximální točivý moment 175 Nm a 118 kW (160 k) vytváří nesrovnatelnou a přirozenou tažnou sílu. A 70 % točivého momentu je již dosaženo při 1 500 ot/min. To znamená, že dokonce i nejmenší pohyb vašeho zápěstí způsobí impozantní zrychlení motocyklu K 1600 B. Po dosažení vašeho cíle zajistí asistent couvání bezproblémové manévrování. Výběrem možnosti Keyless Ride doplníte další výrazný technický prvek, který dokonale završuje celý paket.
Nekonečné potěšení z jízdy.
Kdokoliv se posadí na Bagger, bude chtít vyrazit na projížďku. Díky vysoké úrovni komfortu tohoto speciálního motocyklu je doba jízdy neomezená. Protože standardní dynamický systém ESA zaručuje optimální ovladatelnost a dynamiku jízdy. Navíc nastavení „CRUISE“ zajišťuje komfort příjemného tlumení. Stupačky typické pro model Bagger zajišťují uvolněnou polohu těla a ryzí potěšení z jízdy. S rozsáhlým dalším volitelným příslušenstvím, jako jsou přední reproduktory, asistent rozjezdu ve svahu (HSC), asistent řazení nebo další úložné prostory, můžete zvýšit komfort zcela individuálním způsobem. Díky uvolněnému držení těla a nezaměnitelnému vzhledu máte jistotu, že upoutáte vaše kamarády na cestách.