HP4 RACE

Motor
Typ Kapalinou/olejem chlazený čtyřdobý řadový čtyřválec, čtyři titanové ventily na válec, dva závodní vačkové hřídele, frézovaná olejová vana, ložisko ojnice Pankl, vyvážená a odlehčená kliková hřídel
Vrtání x zdvih 80 mm x 49,7 mm
Zdvihový objem 999 ccm
Nominální výkon 158 kW (215 k) při 13 900 ot./min (maximální otáčky 14 500 ot./min)
Největší točivý moment 120 Nm při 10 000 ot./min
Kompresní poměr 13,7-13,9 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické závodní vstřikování, proměnlivá délka sacího potrubí, čtyři volitelné režimy
Čištění spalin Akrapovic kompletní titanový 4 do 2 do 1 WSBK výfukový system
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost přes 300 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h
Typ paliva Bezolovnatý benzín Super Plus, minimální oktanové číslo 98 (RON)
Elektrické systémy
Alternátor 406 W
Baterie 12 V/5 Ah, Li-ion bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihopping, mechanicky ovládaná
Převodovka Šestistupňová závodní převodovka (EVO) s krátkými převody a upravenými poměry
Pohon 16/43 (nastavitelný jako součást výbavy: ozubené kolo 15, 16, 17, převodové kolo 41, 42, 43, 44, 45)
Podvozek / brzdy
Rám Karbonový skořepinový rám RTM s nastavením úhlu hlavy řízení a čepu kyvného, nosný motor.
Vedení předního kola / odpružení Převrácená přední vidlice upside-down Öhlins FGR 300 WSBK, nastavitelná tuhost i útlum, nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení Öhlins SD052, systém rychlé výměny kola s krytem předního kola (brzdové třmeny nemusí být při výměně kola demontová
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkové kyvné rameno WSBK, centrální vzpěra pružiny Öhlins TTX 36 GP, nastavitelná tuhost i útlum, nastavitelné předpětí pružiny, kontaktní povrchy pro vymezovací podložku na napínáku řetězu pro jednoduchou montáž kola, titanový napínák řetězu (zvenku)
Dráha pružiny vpředu / vzadu 130 mm/120 mm
Rozvor kol 1 440 mm
Závlek 102,5 mm(nastavitelné v rozmezí 95-112 mm)
Rejdový úhel hlavy 65,5° (nastavitelný 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)
Kola Karbonová kola včetně vlisované vymezovací podložky pro snadnou montáž
Rozměr ráfků vpředu 3.50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 6.00 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Pneumatiky vzadu 200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Brzdy vpředu Dvoukotoučová brzda Brembo Racing, závodní brzdové kotouče typu T-floating, průměr 320x6,75 mm, 4pístový fixní brzdový třmen Monobloc WSBK GP4-PR s titanovými písty, hlavní válec Brembo Racing RCS19X18, včetně nastavitelné brzdové páky Brembo Racing
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda Brembo Racing, 4pístový fixní brzdový třmen WSBK s titanovými písty, průměr brzdového kotouče 220x4,0 mm
ABS
Rozměry / hmotnost
Délka 2.070 mm
Šířka (nad zrcátkem) 777 mm
Výška (bez zrcátek) 1.193 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 831 mm (nízké/vysoké sedlo jezdce, 816/846 mm)
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla cca 1 859 mm (nízké/vysoké sedlo jezdce, 1 829 mm/cca 1 889 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 171,4 kg
Suchá váha 2) 146 kg
Celková přípustná hmotnost
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)
Využitelný obsah nádrže 17,5 l
z toho rezerva

Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami,
natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470

Maximalní dokonalost

HP4 RACE je více než pouhý souhrn dílů. Tento stroj to jsou čisté emoce. Počínaje vývojem až po závodní dráhu je vášeň tím, co tento závodní motocykl dělá, čím je. Hnací stroj inovací určený k posunování hranic. Stroj HP je prvním motocyklem na světě, který nabízí zcela karbonový rám a zcela karbonová kola. S výkonem 158 kW (215 k) váží 146 kilo (suchá hmotnost). Ručně vyrobený sen se stává skutečností pro 750 nadšenců.


750násobný čistý výkon

HP4 RACE je mistrovským dílem inženýrské zručnosti. Úplně všechny závodní stroje vyrobené v limitované edici 750 kusů byly ručně vyrobeny našimi specialisty a opatřeny číslovaným štítkem. Soustředěná vášeň, kterou vytváříme pouze pro ty, kteří ji sdílí. Pro ty, kteří nemají žádné hranice, a vždy jdou dále. Chtějí překračovat hranice. To HP4 RACE splňuje. Existuje pouze několik podobných. Přesněji: sedmset padesát.

Nové měřítko pro odlehčenou konstrukci

Rám HP4 RACE je vyroben z nekonečného uhlíkového vlákna a je tvojem jedním dílem. Ve srovnání se standardním rámem jsou ušetřena plná čtyři kila hmotnosti. V případě karbonové technologie BMW HP4 RACE se nejedná o vzhled, ale spíš o vlastnosti. Pevné jako hliník, tvrdé jako ocel. Na kolech byly zcela vyčerpány všechny výhody karbonového materiálu a zůstávají obzvláště pružné.

Dokonalost do sebemenšího detailu

Motocykl HP4 RACE, který je skrz naskrz vyvinut pro závodní dráhu, disponuje samonosným karbonovým předkem, který doslova pohlcuje protivítr svou agresivní rozdělenou čelní maskou se zadním náporovým sáním. Čelní sklo ve tvaru kapky poskytuje jezdci ochranu a udržuje jej v aerodynamické pozici. Dokonalá souhra mezi lakem a karbonovým materiálem činí z HP4 RACE absolutní zlatý hřeb, pokud je tento motocykl možné obdivovat při zastavení. Rovněž pro laky svítá nové éra. Spolu s motocyklem HP4 RACE představujeme nové Motorsport barvy: světle bílou/závodní modrou metalíza/závodní červenou.

 
Moduly
    • Logo BMW
    • Mapa
    • ACR auto, a.s.
      Okružní 49
      370 04 České Budějovice
      Česká republika
    • IČO: 26025582
      DIČ: CZ26025582
      Telefon: 387 221 111