R 1200 GS

Motor
Typ Vzduchem a kapalinou chlazený dvouválcový, čtyřtaktový boxer motor se dvěma nahoře umístěnými vačkami, které jsou poháněny čelním ozubeným kolem, a s jednou vyvažovací hřídelí.
Vrtání x zdvih 1.170 ccm
Zdvihový objem 1170
Nominální výkon 92 kW (125 PS) při 7.750 ot./min
Největší točivý moment 125 Nm při 6.500 ot./min
Kompresní poměr 12,5 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické vstřikování do nasávání / digitální management motoru: BMS-X s E-plynem
Čištění spalin Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 4,1 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 5,5 l
Typ paliva Bezolovnatý benzín 95 ROZ
Elektrické systémy
Alternátor Trojfázový generátor 510 W (Jmenovitý výkon)
Baterie 12 V / 11,8 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Mokrá spojka s funkcí anti-hopping, hydraulická
Převodovka Ozubová šestistupňová převodovka s příčným ozubením
Pohon Kardan
Podvozek / brzdy
Rám Dvoudílný koncept rámu - hlavní a k němu přišroubovaný zadní rám, splunesení motoru
Vedení předního kola / odpružení BMW Motorrad teleskopicá vidlice; průměr trubkovéh ostojanu 37 mm, středová vidlice
Vedení zadního kola / odpružení Hliníková litá jednoramenná kyvka s para vidlicí BMW Motorrad, vidlice WAD, přednapnutí pružení pomocí nastavitelné bezstupňově, hydraulicky pomocí řídícího kola. Aluminiumguss-Einarmschwinge mit BMW Motorrad Paralever; WAD Federbein, Federvorspannung mit
Dráha pružiny vpředu / vzadu 190 mm / 200 mm
Rozvor kol 1.507 mm
Závlek 99,6 mm
Rejdový úhel hlavy 64,5°
Kola Hliníková litá kola
Rozměr ráfků vpředu 3,00 x 19"
Rozměr ráfků vzadu 4,50 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 R 19
Pneumatiky vzadu 170/60 R 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučová brzda, plovoucí bzrdové kotouče, průměr 305 mm, čtyřpístový radiální třmen
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad integrální ABS (částečně integrální ), lze deaktivovat
Rozměry / hmotnost
Délka 2.207 mm
Šířka (nad zrcátkem) 952,5 mm
Výška (bez zrcátek) 1.412 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 850 / 870 mm (snížení podvozku* 800 / 820 mm) *SA
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1870 / 1910 mm (snížení podvozku* 1750 / 1790 mm) *SA
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 244 kg
Suchá váha 2)
Celková přípustná hmotnost 460 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 216 kg
Využitelný obsah nádrže 20 l
z toho rezerva cca 4 l

Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami,
natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470

R 1200 GS. Ikona se setkává s pokrokem, dokonalost se setkává s vášní.

R 1200 GS je skutečné enduro. Tento motocykl založil dvojitý sportovní motocyklový segment – a tomu stále s jistotou vévodí. 
Rozmanitost – vozovky, terén, městský provoz, venkovská krajina, pohodlí, výkon – v kombinaci s legendární robustností a odbornými znalostmi za více než 36 let vývoje modelů GS přináší motocykl, který se nezalekne žádné konkurence. Působivým důkazem tohoto tvrzení jsou vítězství v mnoha testech a ocenění v odborných časopisech. A není náhoda, že právě toto „GS“ je světově nejprodávanějším motocyklem s objemem nad 600 cm3.
Nový model je ještě lepší: a to jak z hlediska vhodnosti pro cestování, tak i pro výkon v terénu. Více pohodlí, více dynamiky a více zábavy.

Motor – nepopsatelný.

Vyzkoušen, testován a prověřen znovu a znovu pod nejvyšším zatížením: dvouválcový boxer s výkonem 125 koní (92 kW).
Je velice účinný, s vysokým točivým momentem – pro potěšení z jízdy v každé situaci. A přesto boxer není legendou pouze pro svou spolehlivost. Je také velmi dobrosrdečný. Mokrá spojka s funkcí anti-hopping a elektronická škrticí klapka usnadňují jemné dávkování výkonu. Proč nezažít testovací jízdu?

Ovládání – nesrovnatelné.

Pevný hlavní rám s motorem jako nosný prvek zajišťuje nízké těžiště. Tím zjednodušuje ovládání, ale současně udržuje enormní stabilitu při vedení stopy. Systém odpružení paralever a telelever zajišťují optimální tlumení v jakémkoliv terénu.
A s novými elektronickými asistenčními prvky, jako je přepracovaný systém ESA (elektronické seřízení odpružení), nastavuje motocykl R 1200 GS hodnoty pro maximální potěšení z jízdy pouhým stisknutím tlačítka.

Jízdní režimy Rain a Road, stejně jako systém automatického řízení prokluzu ASC jsou součástí standardní výbavy, aby se motocykl mohl optimálně přizpůsobovat jízdním podmínkám.
Jako volitelné příslušenství je nabízen jízdní režim Pro, který poskytuje ještě větší prostor pro využití vašeho osobního stylu jízdy (např. Enduro a Dynamic). Systém Hill Start Control umožňuje snazší rozjezd v kopci. Systém DTC (systém dynamického řízení trakce) citlivě zasahuje a zajišťuje bezpečnost a dynamiku jízdy.
Systém ABS Pro také pomáhá přibržďovat v náklonu, čímž eliminuje nebezpečné situace. Dynamické brzdové světlo varuje ostatní účastníky silničního provozu v případě reflexního sešlápnutí brzdy.

Personalizace – nenahraditelný.

Jedna věc zůstává stále stejná: robustní, dynamický a plný charakter. Nové laky a vysoce kvalitní povrchy zdůrazňují nápadný design GS. A to je dobrá věc.
Ale ať už jde o elegantní lišty na nádrž, ochranu proti rozstřiku pro přední kolo nebo nový rám a barvy kapotáže –R 1200 GS nebyl nikdy tak rozmanitý, jako nyní.
A styly jsou nové také. Exkluzivní styl přidává vizuální zvýraznění a klade důraz na jistý vzhled a cestování s vysoce kvalitními materiály a detaily.
Styl Rallye dělá přesně to, co říká, a ambiciózní offroadoví jezdci dostanou za své peníze to svoje.
Navíc existuje rozsáhlá řada volitelného příslušenství, včetně funkce startování bez klíčku, užitečné doplňky pro jízdu v terénu a také systém pro přepravu zavazadel – abyste si mohli své GS uzpůsobit podle svých tužeb.

Rallye. Nekompromisní přizpůsobení pro jízdu v terénu nechává tento styl vyniknout. Je perfektní pro ambiciózní jezdce, kteří jsou se svým GS stále na cestách v jakémkoliv terénu.
To je patrné již na první pohled, protože i se standardním vybavením zaujme tento styl četnými promyšlenými a funkčními detaily. A v kombinaci se širokou škálou terénních doplňků se GS stává offroadovým strojem, který nic nezastaví. Rallye styl na sebe upozorní v jakémkoliv terénu – a to jak vizuálně, tak i funkčností. Sportovní přední štít zajišťuje nerušený výhled a volnost pohybu. Stupačky Adventure neskutečně oceníte v terénu. Sedlo Rallye doplní perfektně ergonomii pro jízdě.
Přední boční panel a kryt palivové nádrže v modré metalíze Lupin vystoupí vizuálně do popředí. Na palivové nádrži jsou vyvedena písmena GS v rallye stylu. Kryt chladiče je vyroben z nerezové oceli. Chladič je vybaven ochrannou mřížkou – pro větší robustnost při jízdě v terénu. Hlavní rám je v modré barvě Cordoba a motor je v barvě černé. Zlaté brzdové třmeny dodají harmonický kontrast. Černé ráfky s výpletem perfektně doplní rallye styl motocyklu.

Exclusive. Styl pro nadšence GS modelu, kteří chtějí být venku se svým GS, a také chtějí přitom vypadat sebevědomě.
Při kombinaci s dynamickým balíčkem se toto GS stane skutečným alpským závodníkem i sprintérem na silnici.
A ve spojení s doplňky pro cestování se R 1200 GS stane ideálním společníkem, pro kterého není žádná cesta příliš dlouhá. Metalický lak v barvě ledové čokolády na předním blatníku a krytu palivové nádrže patří mezi největší vizuální zvýraznění stylu Exclusive.
Navíc je na palivové nádrži a kapotáži chladiče hrdě umístěno logo GS, vyrobené z nerezové oceli. Zlaté brzdové třmeny jsou v dokonalé harmonii s hlavním rámem v achátově šedé a pohonnou jednotkou v barvě černé. Celkový vzhled je doladěn charakterem komfortního sedla jezdce.

 
Moduly
    • Logo BMW
    • Mapa
    • ACR auto, a.s.
      Okružní 49
      370 04 České Budějovice
      Česká republika
    • IČO: 26025582
      DIČ: CZ26025582
      Telefon: 387 221 111