Model - F 800 R

PrehledModeluSport PrehledModeluTour PrehledModeluRoadster PrehledModeluAdventure PrehledModeluHeritage PrehledModeluUrban

F 800 R

F 800 R F 800 R F 800 R

BMW F 800 R: moderní a všestranný.

S tímto aktivním roadsterem můžete dělat cokoliv: od jízd po městě, cestování nebo ambiciózní sportovní jízdu na klikatých silnicích. BMW F 800 R v integrovaném sportovním balíčku kombinuje živost, každodenní praktičnost a dynamický výkon. Díky poutavému výkonu 66 kW (90 k) ucítíte pokaždé, když vezmete za plyn, k čemu byl tento stroj vytvořen: skvělé ovládání a maximální kontrolu nad strojem. Ale F 800 R přináší ještě více než jen sportovní výkon a snadné ovládání, je také vybaven novými technologiemi: Elektronické systémy a řada jízdních režimů, ABS ve standardní výbavě a volitelné systémy jako ASC nebo Dynamic ESA se postarají o to, aby byl výkon bezpečně přenesen na vozovku.

Design, který oceníte.

Motocykl F 800 R je přesně ten motocykl, na který chcete nasednout a bavit se – a přesně podle toho i vypadá. Lehkost a obratnost dokazují precizní linie a minimální kapotáž, zatímco přední vidlice typu upside down připomíná dynamiku i v okamžiku, kdy motocykl stojí. Nový přístrojový štít zahrnuje nový design budíků a zřetelný multifunkční displej, na kterém je nyní zobrazeno ještě více informací. Novým vylepšením je také nový tlumič výfuku, který nejen dobře vypadá, ale také zní. A plní normu EU-4. 

Tři nové barvy zvýrazní dynamiku motocyklu. F 800 R vypadá obzvláště sportovně a dynamicky v barvách BMW motosport. Dodává se s červeným proužkem na ráfku jako pocta modelu S 1000 RR – ikonickému superbiku.

Silný dvouválec s dynamickým výkonem.

Výkonný, vodou chlazený řadový dvouválec, se zdvihovým objemem 798 cm3. S výkonem 66 kW (90 k) při 8000 otáčkách/min. se vyznačuje rychlou odezvou a vynikající úsporou paliva. Pro jezdce mladší 25 let je k dispozici model se sníženým výkonem – 35 kW (48 k).

Bezpečná jízda.

F 800 R je stvořen pro čirý zážitek z jízdy, ale bezpečnost je také prioritou. Všechny modely jsou vybaveny ABS BMW Motorrad a stabilním vyváženým podvozek pro výjimečný výkon a absolutní kontrolu nad strojem. Další volitelné příslušenství zahrnuje ASC (Automatic Stability Control) a Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) pro ještě vyšší bezpečnost, výkon a pohodlí. Elektronické ovládání plynu vám dopřeje jeho ještě lepší odezvu. Díky standardním jízdním režimům Rain a Road a volitelnému režimu Dynamic je motocykl F 800 R dokáže ještě lépe adaptovat na jakýkoliv povrch a styl jízdy.

Nekonečné možnosti přizpůsobení.

Motocykl si můžete přizpůsobit tak, aby splňovat vaše ergonomické potřeby a to díky nastavitelným páčkám spojky a brzdy a také volbou různých typů sedla. BMW Motorrad také nabízí širokou škálu volitelné výbavy a příslušenství, abyste si svoje F 800 R mohli přizpůsobit. Například, můžete si vybrat nová, vyšší řídítka. V kombinaci s nízkým sedlem je tato volba perfektní pro uvolněnější jízdní polohu, zvláště pro jezdce menšího vzrůstu.

Motor
Typ Vodou chlazený 4dobý řadový dvouválec, dva vačkové hřídele, čtyři ventily na válec, suchá kliková skříň
Vrtání x zdvih 82 mm x 75,6 mm
Zdvihový objem 798 ccm
Nominální výkon 66 kW (90 k) při 8000 1/min (možné snížení: 35 kW (48 k) při 6750 1/min)
Největší točivý moment 86 Nm při 5800 1/min (možné snížení: 69 Nm při 3500 1/min)
Kompresní poměr 12,0 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické vstřikování
Čištění spalin Uzavřený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 3,6 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 4,8 l
Typ paliva Bezolovnatý benzin Natural 95 (RON)
Elektrické systémy
Alternátor Alternátor 400 W
Baterie 12 V/12 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni, mechanicky ovládaná
Převodovka 6stupňová převodovka integrovaná do klikové skříně
Pohon O-kroužkový řetěz s tlumičem v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy
Rám Rám z hliníkové slitiny
Vedení předního kola / odpružení Upside-down vidlice
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkové rozvidlené kyvné rameno, centrální pružicí vzpěra, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny (plynule na ručním kolečku), nastavitelný útlum
Dráha pružiny vpředu / vzadu 125 mm / 125 mm
Rozvor kol 1.526 mm
Závlek 100 mm
Rejdový úhel hlavy 64°
Kola Hliníková litá kola
Rozměr ráfků vpředu 3,50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 5,50 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu 180/55 ZR 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučové, plovoucí kotouče, průměr 320 mm, 4pístkové třmeny
Brzdy vzadu Jednokotoučové, průměr 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad ABS
Rozměry / hmotnost
Délka 2.145 mm
Šířka (nad zrcátkem) 860 mm
Výška (bez zrcátek) 1235 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 790 mm (výška nízké/vysoké sedlo: 770 mm/820 mm)
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1780 mm (výška nízké/vysoké sedlo: 1740 mm/1835 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 202 kg
Suchá váha 2) n.s.
Celková přípustná hmotnost 405 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 203 kg
Využitelný obsah nádrže 15 l
z toho rezerva ca. 3,0 l

 


Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470