Model - S 1000 R

PrehledModeluSport PrehledModeluTour PrehledModeluRoadster PrehledModeluAdventure PrehledModeluHeritage PrehledModeluUrban

S 1000 R

S 1000 R S 1000 R S 1000 R S 1000 R S 1000 R

Nekompromisní dynamika.

Je tep tvého srdce přímo spojený s tachometrem? Pak je S 1000 R silničním strojem pro tebe – očesaný jen na to nejdůležitější, avšak maximalizující ryzí potěšení z jízdy. Jeho agresivní motor s výkonem 121 kW (165 k) ti vykouzlí úsměv na tváři, kdykoli se dostane do otáček. A bohatý zvuk nového standardního titanového tlumiče HP vás nenechá na pochybách: takhle zní život v rychlém pruhu.

Adrenalin na dvou kolech.

Někdo říká, že vypadá jako nahý, my říkáme, že se soustředí na to nejdůležitější. Geny jeho sestry, S 1000 RR, jsou celkem jasné: agresivní design zvednuté zádi/snížené přídi, distinktivně rozdělená maska a charakteristické žebrování. Díky úpravě kapotáže s velmi redukovanými stranami a precizním lakem je to jasné: výkon není to jediné, co je ryzí a nekompromisní.

Zdroj veškeré dynamiky: motor

Vysoce výkonný čtyřválcový řadový motor pochází, stejně jako záď, z RR. Opět jsme zvýšili výkon na 121 KW (165 k). Pro extrémně lineární točivý moment a konstantní pohyb vpřed v celém rozsahu otáček motoru. Díky funkci E-Gas lze tento výkon měřit ještě přesněji. A závodně testovaný asistent řazení Pro umožňuje řadit bez použití spojky: pro dynamičtější a kratší reakční dobu – vítej na hranici možností.

Prostor pro úpravy

S 1000 R standardně přináší dva jízdní režimy: „Rain“ a „Road“. „Rain“ poskytuje jemnou odezvu plynu, má ABS a ASC přizpůsobené mokrému povrchu silnice. Zatímco „Road“ optimalizuje odezvu plynu, ABS a ASC na suchý asfalt. Volitelně lze mít dva další režimy: Dynamic a Dynamic Pro. ABS Pro ti pak nabídne dokonalou prodlevu i při naklánění, DTC, řízení startu a omezovač rychlosti pro průjezd v boxech.

Na druhou stranu, Dynamic Pro je nejostřejší jízdní režim: zde není pro brzdu zadního kola k dispozici ani ABS, ani ABS Pro. Zároveň si můžeš Dynamic Pro libovlně konfigurovat v uživatelském režimu pomocí svých vlastních nastavení. Takže ve skutečnosti máše pouze jediné omezení: sám sebe.

Speciální výbava a příslušenství

Díky široké škále speciální výbavy a originálního příslušenství BMW Motorrad si můžeš motocykl S 1000 R přizpůsobit podle tvých požadavků.

Motor
Typ Vodou/olejem chlazený 4dobý řadový 4válec, čtyři ventily na válec, dva vačkové hřídele
Vrtání x zdvih 80 mm x 49.7 mm
Zdvihový objem 999 ccm
Nominální výkon 121 kW (165 hp) at 11,000 rpm
Největší točivý moment 114 Nm at 9,250 rpm
Kompresní poměr 12.0 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické vstřikování
Čištění spalin 2 uzavřené 3cestné katalyzátory, emisní norma EU4 s interferenčním potrubím a akustickými ventily. HP titanová koncovka výfuku
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 5.4 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 5.6 l
Typ paliva Bezolovnatý Natural, oktanové číslo 95–98 (RON), (regulace klepání; udávaný výkon při použití paliva Natural 98)
Elektrické systémy
Alternátor 406 W
Baterie 12 V / 9 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Mechanicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni, antihopping, mechanicky ovládaná
Převodovka 6stupňová synchronizovaná převodovka s přímým ozubením
Pohon Řetěz 17/45
Podvozek / brzdy
Rám Příhradový kompozitní hliníkový rám, částečně nesoucí motor
Vedení předního kola / odpružení Upside-down teleskopická vidlice, ∅ 46 mm, nastavitelná tuhost i útlum
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkové rozvidlené kyvné rameno, nastavitelná tuhost i útlum
Dráha pružiny vpředu / vzadu 120 mm / 120 mm
Rozvor kol 1,439 mm
Závlek 98.5 mm
Rejdový úhel hlavy 65.2°
Kola Litá kola z hliníkové slitiny
Rozměr ráfků vpředu 3.50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 6.00 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu 190/55 ZR 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučová, plovoucí kotouče, 4pístkové pevné třmeny, průměr 320 mm, tloušťka 5 mm
Brzdy vzadu Jednokotoučová, jednopístkový plovoucí třmen, průměr 220 mm, tloušťka 5 mm
ABS Závodní BMW Motorrad Race ABS (částečně integrální),vypínatelné
Rozměry / hmotnost
Délka 2,057 mm
Šířka (nad zrcátkem) 845 mm
Výška (bez zrcátek) 1,228 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 814 mm
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1,805 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 205 kg
Suchá váha 2)  
Celková přípustná hmotnost 407 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 202 kg
Využitelný obsah nádrže 17.5 l
z toho rezerva ca. 4 l

 


Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470