Model - S 1000 XR

PrehledModeluSport PrehledModeluTour PrehledModeluRoadster PrehledModeluAdventure PrehledModeluHeritage PrehledModeluUrban

S 1000 XR

S 1000 XR S 1000 XR S 1000 XR S 1000 XR S 1000 XR

Objevte svět. Rychlejší než dřív.

Sport, dobrodružství nebo cestování? Můžeš mít všechno. Protože BMW S 1000 XR v sobě spojuje to nejlepší ze všech těchto světů a vytváří tak první sportovní adventure motocykl BMW Motorrad: dokonalý pro každého, kdo touží po výkonu a komfortu u jediného motocyklu. Výkonný čtyřválcový řadový motor v kombinaci s agilním podvozkem a odpružením poskytuje skvělý výkon a dynamickou odezvu. Uvolněný posez a známá ergonomie GS zaručují komfort a radost z jízdy, která tě nikdy neunaví. Co si s tím počneš, je už jen na tobě.

Zvol si svůj styl.

Dynamický sportovní adventure motocykl je k dispozic ve třech atraktivních barevných variantách: závodní červené, matné oceánské modré metalíze a - ve vícebarevné kombinaci - Motorsport.

Dokonalé spojení

S 1000 XR je výjimečná – a právě tak také vypadá. Je syntézou sportovního charakteru, cestovního a adventure stroje, která propojuje vizuální vlastnosti a kvality každé z těchto tří kategorií a vytváří tak motocykl působivého vzhledu. Sportovní tvar a typická maska BMW S 1000 RR Splitface zdůrazňují inspirací stroje v supersportech, zatímco jeho charakteristické linie, atraktivní příď a relativně dlouhý zdvih pružiny odrážejí vzhled a ergonomii řady GS. Nezáleží na tom, kam se svou S 1000 XR vyrazíš, všechny pohledy budou směřovat na tebe.

Vyraž na dobrodružství na asfaltu

Výkonný čtyřválcový řadový motor poskytuje působivý výkon 121 kW (165 k) při 11 000 ot./min a vyvine maximální točivý moment 114 Nm při 9 250 ot./min. Kapalinou chlazený čtyřválcový řadový motor poskytuje dostatečný točivý moment, zvláště pro požadované energické zrychlení při nízkých a středních otáčkách motoru. Společně s volitelným asistentem řazení Pro se můžeš sebevědomě vydat na pohodovou sportovní jízdu do přírody nebo se vydat za dobrodružstvím se spolujezdcem.

Výkon se snoubí s inovacemi

S 1000 XR je působivý nejen díky své sportovně zábavné jízdě. Inovativní technologie také nabízí vysoký stupeň komfortu a bezpečnosti. S 1000 XR se standardně dodává s dvěma jízdními režimy − „Rain“ a „Road“ – které umožňují jezdcům optimálně se přizpůsobit jízdním podmínkám. Standardní ASC (automatická kontrola stability) zajišťuje vysoký stupeň jízdní bezpečnosti na základě optimální trakce. Stručně řečeno, S 1000 XR zvládne všechno – od vyjížděk po klikatých venkovských silničkách až po cesty s dvěma plnými zavazadly.

Tvoje srdce závodníka se rozbuší ještě rychleji

Díky volitelnému dynamickému paketu může tvoje S 1000 XR vypadat ještě sportovněji. Asistent řazení (Shift Assistant Pro) umožňuje rychlejší a snazší řazení všech rychlostí. ABS Pro zlepšuje stabilitu a zaručuje bezpečnost brzdění − v zatáčkách nebo při naklápění stroje. LED směrovky všem ukáží tvoji sportovní stránku.

Pro větší komfort a dokonalou výdrž na cestách

Volitelný cestovní paket (Touring paket) nabízí vyšší cestovní komfort pro BMW S 1000 XR. Paket obsahuje řadu možností pro dlouhé uvolněné cesty - ať o samotě nebo s doprovodem. Patří mezi ně nosič zavazadel, držák kufrů a ověřená, elektronicky řízená technologie Dynamic ESA (elektronické nastavení odpružení), která zajišťuje optimální tlumení a jízdní komfort. Motocykl má velmi stabilní postoj na zemi díky hlavnímu stojanu.

Motor
Typ Vodou/olejem chlazený řadový 4dobý 4válec, čtyři ventily na válec, dva vačkové hřídele
Vrtání x zdvih 80 mm x 49.7 mm
Zdvihový objem 999 ccm
Nominální výkon 121 kW (165 k) při 11 000 1/min
Největší točivý moment 114 Nm při 9,250 rpm
Kompresní poměr 12.0 : 1
Úprava paliva / Systém řízení motoru Elektronické vstřikování
Čištění spalin Uzavřený 3cestný katalyzátor s interferenčním potrubím, emisní norma EU-4
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 5.4 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 5.8 l
Typ paliva Bezolovnatý benzin, 95 – 98 oktanů (RON), (regulace klepání; udávaný výkon při použití paliva Natural 98)
Elektrické systémy
Alternátor 486 W
Baterie 12 V/8 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni, anti-hopping, mechanicky ovládaná
Převodovka 6stupňová převodovka s přímým ozubením
Pohon Řetěz 17/45
Podvozek / brzdy
Rám Příhradový kompozitní hliníkový rám, částečně nesoucí motor
Vedení předního kola / odpružení Upside-down vidlice, ∅ 46 mm, nastavitelná tuhost i útlum
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkové rozvidlené kyvné rameno, nastavitelná tuhost i útlum
Dráha pružiny vpředu / vzadu 150 mm / 140 mm
Rozvor kol 1548 mm
Závlek 117 mm
Rejdový úhel hlavy 64,5°
Kola Litá kola z hliníkové slitiny
Rozměr ráfků vpředu 3.50 x 17"
Rozměr ráfků vzadu 6.00 x 17"
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu 190/55 ZR 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučová brzda, plovoucí kotouče, 4pístkové pevné třmeny, průměr 320 mm
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, 2pístkový plovoucí třmen, průměr 265 mm
ABS Závodní BMW Motorrad ABS (částečně integrální), vypínatelné
Rozměry / hmotnost
Délka 2183 mm
Šířka (nad zrcátkem) 940 mm
Výška (bez zrcátek) 1408 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 840 mm
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1.894 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 228 kg
Suchá váha 2)  
Celková přípustná hmotnost 444 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 216 kg
Využitelný obsah nádrže 20 l
z toho rezerva cca. 4 l

 


Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470