Model - C evolution

PrehledModeluSport PrehledModeluTour PrehledModeluRoadster PrehledModeluAdventure PrehledModeluHeritage PrehledModeluUrban

C evolution

C evolution C evolution C evolution C evolution

Městská mobilita zítřka již dnes.

Díky BMW C evolution můžeš zažít městskou mobilitu zítřka již dnes – aniž bys musel dělat jakékoli kompromisy. Právě naopak: tento elektrický maxiskútr kombinuje udržitelnost, dynamičnost a agilnost v jediném provedení, které přitahuje veškerou pozornost. Umožní ti nechat za sebou nejen výfukové plyny a hluk, ale bez námahy také každé jiné vozidlo v městském provozu. Výkonný, plně elektrický pohon tě rychle doveze do cíle a zajistí přitom čirý požitek z jízdy. A díky dojezdu až 160 kilometrů vydrží zábava po celý den. K tomu navíc získáš čtyři jízdní režimy a inteligentní rekuperaci energie při brzdění a akceleraci. Maximalizovaný jízdní výkon, kompatibilita s životním prostředím, inovativní technologie – C evolution představuje nekompromisní požitek z jízdy. 

Styl C evolution je futuristický, avšak okamžitě rozpoznatelný jako typický zástupce BMW Motorrad. LED světlo denního svícení, LED světla a velký barevný TFT displej zdůrazňují technologický pokrok. Nápadná dělená příď je zatím jasným odrazem genů maxiskútru BMW Motorrad. Nová atraktivní iontová stříbrná metalíza v kombinaci se zdůrazňující elektricky zelenou barvou představují jednoznačné sdělení. Nový vzhled kapotáže dodává elektrickému maxiskútru modernější vzhled. Vysoce kvalitní povrchová úprava a prvotřídní detaily, jako jsou barevné švy sedla nebo tónovaný čelní štít, pěkně završují celkový moderní design.

Motor
Typ Pohonné kyvné rameno s kapalinou chlazeným elektromotorem; synchronní motor s permanentní excitací a povrchovými magnety
Vrtání x zdvih  
Zdvihový objem  
Nominální výkon 19 kW (26 k) / 35 kW (48 k) při 4 650 ot./min
Největší točivý moment 72 Nm, 0 ot./min až 4 650 ot./min
Kompresní poměr  
Úprava paliva / Systém řízení motoru  
Čištění spalin Emisní norma EU-4
Jízdní vlastnosti / Spotřeba paliva
Největší rychlost 129 km/h (elektronicky omezovaná)
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h  
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h  
Typ paliva  
Elektrické systémy
Alternátor Transformátor DC/DC integrovaný do nabíječky, 475 W (jmenovitý výkon)
Baterie 12 V/8 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka  
Převodovka  
Pohon Pohonné kyvné rameno s ozubeným pásem a ozubeným kolem na zadní nápravě
Podvozek / brzdy
Rám Hybridní zavěšení s nosným pouzdrem baterie z litého hliníku, přišroubované na podporu hlavu řízení a zadní rám vyrobený z ocelových trubek
Vedení předního kola / odpružení Vidlice upside down, Ø 40 mm
Vedení zadního kola / odpružení Jednostranné kyvné rameno s přímo kloubově spojenou pružinovou vzpěrou; pružinovou základnu lze manuálně nastavit do 7 poloh
Dráha pružiny vpředu / vzadu 120 mm/115 mm
Rozvor kol 1 610 mm
Závlek 95 mm
Rejdový úhel hlavy 65,9°
Kola Litá kola z hliníkové slitiny
Rozměr ráfků vpředu 3,50 x 15"
Rozměr ráfků vzadu 4,50 x 15"
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 15
Pneumatiky vzadu 160/60 ZR 15
Brzdy vpředu Dvoukotoučové, plovoucí třmeny, průměr 270 mm, 2 pístky
Brzdy vzadu Jednokotoučové, průměr 270 mm, 2 pístky
ABS BMW Motorrad ABS
Rozměry / hmotnost
Délka 2 190 mm
Šířka (nad zrcátkem) 947 mm
Výška (bez zrcátek) 1 255 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 765 mm (komfortní sedlo (OE/příslušenství): 785 mm)
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1 745 mm (komfortní sedlo (OE/příslušenství): 1 770 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 275 kg
Suchá váha 2)  
Celková přípustná hmotnost 445 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)  
Využitelný obsah nádrže  
z toho rezerva  

 


Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Kontaktní osoba: Pavel Sýkora | Tel.: +420 606 785 470